hoe zit het met ADHD en autorijden/ autorijbewijs?

zitten hier nog andere extra kosten aan of kun je gewoon normaal afrijden zoals iedereen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Om je rijbewijs te mogen halen als je een beperking hebt moet je je laten keuren. Dit wordt gedaan door het CBR. Deze keuring kost geld, dus wat dat betreft zitten er inderdaad extra kosten aan. Als je dan 'goedgekeurd' bent rijd je uiteindelijk op de normale manier af.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je MOET aangeven welke stoornis en medicatie je hebt
Andere ben ne strafbaar

Vervolgens moet je een eigenveraring via MijnCBR afhandelen

Daarna moet je op gesprek komen

Daarna wordt het rapport (stelt niets voor) geanalyseert op je bekwaamheid

En tot slot betaal je hier voor iets meer dan 100€

Die vragen die gesteld worden voor de "test" (ja alleen vragen)

Zijn dingen als
Drink je ivermarig alcohol
Heb je wel eens last van (opsomming)