wat kan er gebeuren als ik sims 4 ilegaal download?

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop (macbook) en wat zou er kunnen gebeuren als ik ilegaal bijvoorbeeld de sims 4 download? En gebeurt dat vaak?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

In de praktijk bijzonder weinig. In theorie zou je een schikkingsvoorstel kunnen krijgen van een partij als Brein. Als je ook nog heb geüpload dan zou dat voor een nog hoger bedrag kunnen zorgen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
hoe hoog zou dat bedrag dan ongeveer kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://tweakers.net/nieuws/106684/torrent-uploaders-schikten-met-brein-voor-1750-en-2000-euro.html Dat zijn dus flinke uploaders. Als je een ding download weet ik het niet. Ook gebeurt dat nog niet.

Andere antwoorden (2)

Als je alles anoniem hebt gedaan niks, als je bijvoorbeeld geen vpn hebt gebruikt meestal ook niks maar ze kunnen je dan wel opsporen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In praktijk is het enige wat vaak fout gaan is het downloaden van adware of virussen omdat er door de downloader niet goed opgelet is waarvandaan er gedownload wordt.
als iets er te makkelijk of mooi uitziet is dat vaak ook zo. download alleen van 'bekende' bronnen zou ik zeggen. raadpleeg iemand die het vaker doet.