Hoef ik geen invoerrechten en BTW te betalen als ik bij Europese distributiecentra van Chinese leveranciers iets bestel?

Ik zit namelijk te kijken voor een smartphone (tussen de 80 en 130 euro) bij eud.dx.com. Dit houdt in dat de producten worden geleverd vanuit hun Europese distributiecentrum. Betekent dit dan ook dat ik geen extra kosten hoef te betalen, omdat het vanuit Europa wordt geleverd?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

De BTW moet je sowieso betalen voor dit bedrag. Als je onder de € 150,- blijft, betaal je ook geen invoerrechten, daarboven wel.