minderjarige jongens verkrachten en vermoorden een peuter, wat is de straf in turkije hiervoor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, maar het zal geen lichte straf zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hopelijk niet de doodstraf maar ik ben bang dat dit heel zwaar wordt aangerekend (alhoewel het ook zeer terecht is).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is geen doodstraf in Turkije...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen doodstraf, dan maar martelen... Eraf hakken om te beginnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Barbarij bestrijdt je niet met barbarij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beemertje83, het zijn jongens van 13 en 14 jaar.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je daar nu mee,dat je ...nee toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je zeggen? Ik vind dat ze levenlang moeten krijgen als ze schuldig worden bevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wilde iets vragen,niet zeggen. Ik kreeg de indruk,dat jij je aanmeldde voor levenslang,naar nu is het duidelijk! Vind je dat eigenlijk niet nog te mild?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mwah... Verplichte en onherroepelijke levenslang is best wel zwaar, zeker in een Turkse gevangenis, opgesloten voor zoiets verachtelijks. Medegevangene houden meestal niet van kinderverkrachters, heb ik uit diverse media. Ik gok zo dat ze niet van ouderdom zullen sterven, die jongens.

Andere antwoorden (3)

Ik hoop de doodstraf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ze een heel zware straf krijgen.
Maar een aantal antwoorden die eerder zijn gegeven gaat me toch te ver. Het staat buiten kijf dat die jongens iets vreselijks hebben gedaan ; en daar moeten ze ook voor gestraft worden.
Maar het gaat hier om jongens van 13,14 jaar; kinderen nog!
Dan vind ik levenslang opsluiten of de doodstraf buiten proportie. Dat er iets goed mis is in het brein van die jongens is overduidelijk. Maar ja , ze zullen in Turkije daar niet veel aandacht aan besteden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de turkse man die een aanslag op de paus deed is nog vrij gekomen,meer deze nooit meer vrees ik