Mag je eenmalig ongevraagd een mailing sturen naar een prospect die informatie heeft aangevraagd en om die reden een mailadres achter heeft gelaten?

En mag je vervolgens deze prospects indien zij zich na de eerste mailing niet hebben afgemeld over gelijksoortige diensten/producten blijven informeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Dit mag ij mijn weten alleen als er een expliciete opt-in is, dus als degene die zijn emailadres heeft achtergelaten daarvoor (door een hokje aan te vinden cq niet uit te vinken) toestemming heeft gegeven.
tinus1969
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Correct antwoord + hij mag de prospect overigens wel de gevraagd info mailen en daarbij pogen deze via double opt in binnen te halen.