Zou het kunnen zijn dat de uitzending van Peter R. de Vries "op zwart" wordt gezet door de rechter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Neen. Hij mag het niet doen maar als hij het wel zou doen moet hij een boete betalen van de rechter.

Net als dat jij niet door het rood mag rijden. Wanneer je dit wel doet komt er niet gelijk een agent uit de bosjes rennen om je weer netjes terug achter de streep te zetten. Neen je krijgt de boete thuis gestuurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Denk het niet, dan zou het al gebeurd zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor dan is ie nu te laat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar haal je een rechter vandaan op zondagavond? Dat gaat echt niet lukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Peter r de Vries,gaat nu een boete van €15000 betalen omdat hij de eis van de rechter negeert. Ik mag hem niet maar goed van hem,zo kan Nl ook eens zien hoe t er in ons eigen land aan toe gaat!!! Wat n walgelijke man die koos hertog!!!!