Je mag bier (geen sterke drank) kopen in Duitsland als je 16 bent.

Je moet het daar ook opdrinken, want in Nederland mag je geen drank bezitten als je nog geen 18 bent.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je mag toch wel bier bezitten? Alleen niet aanschaffen onder de 18 volgens mij
SimonV
9 jaar geleden
Je mag in het openbaar geen alcohol bij je hebben. http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/alcohol/vraag-en-antwoord/vanaf-welke-leeftijd-mag-ik-alcohol-kopen-of-bij-me-hebben-in-het-openbaar.html