Wie weet wat voor camera dit is?

Het betreft een verkeerscamera. Hij staat al twee weken in Den Bosch, bij Jeroen Bosch Ziekenhuis. Als je er voorbij rijdt, dan gloeit de bovenste camera rood ongeacht je snelheid.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie dat ik geen afbeelding kan toevoegen. Beetje jammer, hij upload ze en vervolgens staan ze er niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Zeer waarschijnlijk een registratie camera, die alle passerende nummerborden registreert.

Toegevoegd na 6 dagen:
Daar er geen foto bijzit maar bijnnader inIen kan het ook een van de nieuwe digitale camera's Ijn die nu geplaatst worden overal. Deze doen hetzelfde als de oude alleen zijn nauwkeuriger en sturen digitaal de gegevens door om te verwerken. Dat scheelt steeds een filmrol verwisselen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat zou het nut van zoiets zijn? Gesloten voertuigen traceren of zo?