Beste (slimme) mensen,
Bij onze kitten zijn hartklachten geconstateerd. Hierdoor hebben wij een periode veel aan de telefoon gezeten met onze eigen dierenarts. Echter net als met kiespijn, treden problemen altijd in het weekend of s'avonds op.
Net wanneer de dierenarts gesloten is.
Nu kan men voor spoedvragen terecht bij de 1e hulp. De 1e hulp verbind je dan door met een willekeurig dierenkliniek die deze nacht/weekend dienst draait. Voor dat ik dit keer belde werd mij inderdaad verteld dat een dierenarts voor telefonisch consult kosten in rekening kon brengen, maar dit zelf aan zou geven. De dierenkliniek voorheen heeft dit niet gedaan.
Echter bel ik 18/10/2014 met een dringende vraag naar de eerste hulp waarna ik werd doorverbonden naar dienst betreffende (wederom vreemde) kliniek. De kliniek belde mij terug en wees mij niet alvorens op het feit dat het telefonische gesprek een prijskaartje had. Het gesprek duurde dan ook niet langer dan 2 minuten (inclusief wachten op de telefoniste omdat er bezoekers binnen kwamen) en zonder echt nuttige informatie. Affijn...
Tot verbazing krijg ik vandaag 23 oktober een factuur binnen van €17,50!!!
Naast het feit dat deze factuur gedateerd is op 18 oktober, met een conditie van betalen binnen 10 dagen, is mij nooit alvorens noch achteraf verteld over deze kosten.
U raad het al.....Is dit factuur rechtsgeldig?
Als er kosten aan KUNNEN worden verbonden, dan moet men hier toch nog steeds van op de hoogte worden gebracht?
Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?