Waar kan ik de meest recente energiewet vinden?

Toegevoegd na 13 minuten:
Het gaat hier om de consumenten versie, levering, opzegtermijnen, boetes e.d.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (3)

Kijk maar even op deze site of kijk even bij VROM
http://www.europadecentraal.nl/menu/779/Hernieuwbare_energiebronnen.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het klinkt afgezaagd, maar als je in bv. Google het woord "energiewet" intikt, dan heb je het voor het uitkiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb iets gevonden maar is uit '98 weet niet of dit de meest recente is.
Heb gezocht onder elektriciteits wet.