Ja dat mag op een aangewezen plek en op alle andere plekken die voor naaktrecreatie geschikt zijn. Natuurlijk zijn niet alle plekken geschikt maar er zijn heel veel plekken, vooral in de natuur die wel geschikt zijn voor bloot zonnen
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Weet je een plek in Leidschendam waar je bloot mag zonnen

Andere antwoorden (2)

Nee, dat mag niet.

Hij die zich buiten een door de gemeenteraad als geschikt voor ongeklede openbare recreatie aangewezen plaats, ongekleed bevindt op of aan een voor het openbaar verkeer bestemde plaats die voor ongeklede recreatie niet geschikt is, wordt gestraft met geldboete van de eerste categorie.[1]

Toegevoegd na 2 minuten:
Al zou het buiten de bebouwde kom niet altijd strafbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mag het dan wel als je nudist bent?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of op het strand
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op speciaal daar voor aangewezen plekken. Daar wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mag het wel bij het bos?
Ja, dat mag, maar lang niet overal. Er zijn tientallen plekken in Nederland waar je (wel) naakt mag recreëren. Dat zijn vooral naaktstranden.

Ook zijn er naturistencampings en (andere) afgesloten terreinen van (met name) naturistenverenigingen.
Antoni