Krijg ik als slachtoffer van een msidrijf te horen wie er allemaal verdacht zijn?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee, anders kan, indien de verdachte is vrijgesproken, het slachtoffer wraak nemen en dat wil de politie niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sterker nog, een verdachte is pas schuldig als dat bewezen is . Dus zolang iemand alleen maar wordt verdacht en niet schuldig bevonden is dat gewoon een burger zoals ieder ander. Dus voor het slachtoffer niet interessant om te weten. Voor het slachtoffer is het hooguit goed om te weten wie de dader was.

Het beste antwoord

Nee. Alleen als er een rechtszaak komt en jij moet daarbij aanwezig zijn, dan zul je weten wie de werkelijke dader was. Maar mogelijke verdachten blijven alleen bij justitie en politie bekend.
Amadea