informatie over iemand zijn privé leven vinden via internet is dat strafbaar ?

ik vindt op internet gemakkelijk iemand zijn hobby via internet foto info over hun kinderen op openbare website is dat strafbaar

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Nee, natuurlijk is dat niet strafbaar. Dat is er door die mensen zelf opgezet, met het doel dat iemand het kan zien. Als je inbreekt op gesloten sites is het een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor het antwoord