Mag je op een hondenuitlaatplaats als mens urineren?

In de stad urineren tegen een gevel of boom is wildplassen volgens de wet.
Maar mag je op een hondenuitlaatplaats als mens wel plassen of is dit ook wildplassen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, goeie vraag! Dat zou wel logisch zijn inderdaad, als dat wel zou mogen.

Het beste antwoord

Nee dat mag niet, dat is toch wildplassen... :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

nee
het is alleen toegestaan voor honden om daar te plassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is wildplassen. Het is toch voor honden en niet voor mensen?
Vogels schijten ook geoorloofd op straat. Doen wij toch ook niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, een mens is geen hond.
Als een mens daar mocht plassen had het daar wel een mens bij gestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil jij ongemerkt gaan urineren wildplassen. Steek en tuinslang in de broekspijp, zorg wel dat je staaf er in past.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen als je dan ook op handen en voeten loopt, aan de voorbijgangers snuffelt, met je staart kwispelt en af en toe blaft. Voldoe je hier niet aan dan mag je daar niet plassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihi
Nee, net zo goed als dat je in een autowasstraat niet mag douchen en in een eendenvijver niet mag zwemmen.