Dat ligt er aan in welke gemeente je woont.
In sommige gemeentes (meestal grotere) heb je een vergunning nodig om te mogen flyeren. In Utrecht kost dit bijvoorbeeld zo'n 100 euro. Soms kost het maar 5 euro in een kleinere gemeente.
Vaak ook is het gratis, maar hanteren ze wel een opruimplicht. Dus jij bent verantwoordelijk voor de flyers die van de fiets worden getrokken en op de grond gegooid. Jij moet dus na afloop even een rondje doen om alles op te ruimen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je van de gemeente eerder en een beter antwoord krijgt dan je ooit op deze website gaat krijgen. Als je al contact met de gemeente hebt gehad, waarom dan niet even terugbellen en vragen wat de mogelijkheden zijn.
SimonV
10 jaar geleden
Bedenk wel dat fietshoesjes ook als antireclame kan werken. Niet iedereen is er blij mee als je ongevraagd aan hun fiets zit en milieuvervuilende hoesjes verspreidt.