waar in deurne (NL) centrum kan ik gratis lang parkeren?

Ik werk in het nieuwe gedeelte in deurne bij de wolfsberg. De wijk waar ik eerst mijn auto parkeerde is inmiddels blauwe zone geworden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
3.7K

Het beste antwoord

Binnen de rondweg is het bijna overal betaald parkeren, buiten de rondweg is het gratis parkeren (bij zwembad, ziekenhuis, in de wijken). Het is alleen een paar minuten verder lopen.

Toegevoegd na 4 uur:
En bij mij in de straat ;-)
jc54
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoewel ik niet weet waar je straat is kan ik met de rest van je antwoord heel veel. Vooral fijn dat daar ook vrijwel altijd plek is!

Andere antwoorden (1)

Beste Daphne91,

Je kunt deze gratis zetten in het straatje bij de Shell. Iets door zit een nieuwe eet tent waar ze pizza, pasta en o.a. shoarma verkopen. Daar naast is een parkeerplaats waar je gratis terecht kunt.