Nee, hier hebben ze wel pakketjes voor. Zit dan meer in dan alleen een dietist en niet elke verzekering heeft dit ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De meeste verzekeringen hebben (dacht ik) 3 uur dietist in de basisverzekering zitten. Ik heb Interpolis, en daar zit het in.
Je moet even kijken bij de voorwaarden van je verzekering.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De basisverzekering is toch bij elke verzekeraar gelijk?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.verzekeringssite.nl/zorgverzekering/wat-is-een-basisverzekering
Vergoeding 2014

Dieetadvisering is opgenomen in de basisverzekering. Dit betekend dat er 3 behandeluren per jaar per patiënt vergoedt worden. Dit zijn 5-7 consulten.

Enkele zorgverzekeraars bieden dieetadvisering ook nog aan in de aanvullende zorgverzekering.

Er is(in de meeste gevallen) geen verwijzing meer nodig voor een
behandeling bij de diëtist.

Diabetes Mellitus type 2fruit_bakje

Mensen met Diabetes Mellitus type 2 hebben in 2014 recht op een vergoeding vanmaximaal 5 uur(per persoon, per kalenderjaar) uit de basisverzekering.