Nee, je bent niet verplicht een telefoon te hebben, echter worden wel steeds meer dingen langzaam onmogelijk gemaakt zoals de reguliere betaal middelen bij parkeerpalen. Het zou goed mogelijk zijn dat dingen als bankpassen en legitimatie staks wel allemaal door de telefoon overgenomen word. En er misschien dan toch iets van een verplichting komt. Maar zover zijn we nog niet.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb nog nooit een parkeerpaal gezien waar je alleen met je mobiel kan betalen, er zijn altijd andere mogelijkheden. Ik geloof ook niet dat zoiets er kan komen tenzij er een parkeermogelijkheid naast ligt met andere betaalmanieren, we kunnen altijd pinnen voor de boodschappen dus ook pinnen voor parkeren. Misschien bedoelt de vraagsteller ook een vaste telefoon, dat weten we niet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
We gaan wel steeds meer die kant uit.. Zelfde voorbeeld is geld.
Het is ook niet verplicht om een bankpas te hebben, echter als je deze niet hebt wordt het inderdaad vrij moeilijk.
Nu is het wel zo dat je officieel zelfs als je nu aan je baas vraagt om je salaris cash te laten uitbetalen, hij dit wel verplicht is, zoals veel mensen niet weten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je ID op je telefoon is een eng idee. . . Verplicht bij je hebben en 24/7 is je locatie bekend...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hopelijk komt het niet zover, hoewel het inderdaad wel aardig in de richting gaat. Ik héb niet eens een mobiel :)
van huis is van huis!

Andere antwoorden (1)

Nee hoor, je bent niet verplicht een telefoon te hebben.