Klapcreolen via veilingactie s de klapcreool is 1 kapot en te klein kan dit zomaar?

Clapcreool defect stuur retour want wil geld terug want zijn zo klein dat de oorlel van een volwassen persoon er niet in past,
Zij sturen me de opgestuurde oorbellen retour, ze zijn gereapreerd word er gezegd.
Wil hier geen genoegen meenemen,ik krijg nl een ondeugdelijk product niet bestemd voor volwassen lijkt mij creolen 12 mm
En ze zijn zo priegelig klein en al defect geweest,op de plaatjes die nu blijkt zeer vergroot en de tekst kan je er niet uit opmaken dat ze nooit zouden passen ,ik ken niemand die het wel zou passen 12mm ,ik vind het schandalig ik wil echt geld terug ,hoe pak je dit aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Je hebt altijd, ongeacht de redenen, het recht om al particulier binnen 7 dagen retour te sturen en je geld terug te ontvangen. Dit is vastgelegd in de Wet Koop op Afstand