Heb ik recht op een ww uitkering wanneer langer dan 1 week werkloos?

Ik las namelijk net op hun website datje binnen een week aanvraag moet doen..nou is het zo dat ik al 2 weken zelf op zoek ben naar werk en niks kan vinden. ik ben 23 en heb een niv 2 diploma

'''Stap 1: lees deze belangrijke informatie

U vraagt een WW-uitkering aan met uw DigiD [?]. Heeft u geen DigiD? Vraag deze dan direct aan op de website van DigiD, www.digid.nl.
Na uw laatste werkdag heeft u:
2 dagen de tijd om u in te schrijven bij UWV. Dit mag u natuurlijk ook al eerder doen.
1 week de tijd om een WW-uitkering aan te vragen. U kunt al eerder een WW-uitkering aanvragen. Dit kan vanaf 1 maand voor uw laatste werkdag."'

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Vraag hem gelijk aan, niet gaan zitten wachten op antwoord hier. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Vraag zeker een gesprek om op een rijtje te zetten wat je moet/kunt doen
anneliez
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan niet meer zomaar langsgaan bij het UWV. Alles gaat digitaal. je kan ze wel altijd bellen natuurlijk.
anneliez
10 jaar geleden
aanvragen moet via internet(als de site niet weer eens plat ligt) maar je kunt altijd bellen voor overleg