mag iemand die je niet kent zomaar eeb foto van je maken en wat kan je er aan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

hij heeft het recht om een foto van jou te maken, maar gaat hij die publiceren en jij wilt dat niet is diegene verplicht jouw gezicht 'wazig' te maken of het niet publiceren. anders is het schending van privacy, de foto laten zien aan vrienden en/of familie is ook een vorm van publicatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb even algemeen nummer van politie gevraagd maar ik ben niet de enige die belt...