Is deze bekeuring geldig?

Ik heb een bekeuring gekregen, maar op de bekeuring staat vermeld dat het feit gepleegd is op een andere plek dan waar ik me op dat moment zou bevinden, terwijl dit echt niet met de auto mogelijk is. Ook heeft de BOA van staatsbosbeheer aangegeven dat er een bord staat waar je het bos inrijdt. Dit bord was echter niet te vinden. Is deze boete geldig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Als er n fout in t proces verbaal staat beroep aantekenen en volhouden dat je daar nooit geweest bent of kan zijn geweest niet toegeven dat je de overtredingcergens anders gepleegd hebt dit is niet relefant jij was niet op de plek waar eeze bekeuring uitgeschreven was is n fout in t procesverbaal en dan is deze niet geldig ze zullen uitstel vragen en de agent om meer informatie vragen maar deze zal inzien dat hij fout zat en dan word de zaak geseponeerd volhouden dat jij nooit op die plek was en dat het niet eens toegangkelijk is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als er een zogenaamde "vomfout" is gemaakt, kun je beroep op aantekenen. LET OP, lees de instructie welke achterop het geeltje, bekeuring staat goed door.

Veel mensen tekenen beroep aan, en betalen daarom niet, helaas krijg je dan wel de verhogingen voor je kiezen.