Kun je 2 appartementen huren binnen 1 gemeente?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je genoeg geld hebt,kun zoveel huren als jezelf wil.

Antwoorden (1)

Jazeker kan dat. Al is wel zo dat je via de woningbouwverenigingen, dus sociale huurwoningen, slechts 1 appartement max kan huren en je ook op dat adres ingeschreven moet komen te staan. Via de vrije sector zou je echter nog een tweede appartement er bij kunnen huren.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Maar als je daar de financiën voor zou hebben dan lijkt het mij dat je geen recht hebt op een sociale huurwoning.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar hoe zit het dan met belastingen? Als je maar op 1 adres staat ingeschreven hoe weet de gemeente dat ik ook op het 2de adres woon?