Mijn pakket ligt al lang bij de douane, wanneer kan ik hem krijgen?

Ik heb 19 juni een pakket besteld uit China, het ligt volgens de tracker sinds 7 augustus bij de douane in Nederland. Maar sindsdien is het erg stil. De douane weet van niets en bij PostNL sturen ze me elke keer door naar de Douane. Wat moet ik doen? Hij ligt al 4 weken bij de Douane.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
3.9K

Het beste antwoord

Op de site van de Belastingdienst vind je informatie over het ontvangen van goederen uit het buitenland. De Belastingdienst /Douane schrijft op haar site dat het pakket nooit bij de Douane ligt maar bij de vervoerder is. De vervoerder beschikt ook over de informatie of het pakket inmiddels is afgehandeld door de Douane.