Stel ik ga iets verkopen via ebay, moet ik daar dan belasting over betalen? En zo ja, hoeveel zou dat in procenten zijn?

Ik heb een dvd collectie en die wil ik aanbieden op ebay. Moet ik daar belasting over betalen? Het gaat dus om tweedehands goederen.

Als ik mijn auto verkoop hoef ik toch ook geen belasting te betalen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Nee de btw is al betaald bij aanschaf.