kan de politie illegale post onderscheppen?

Een paar voorbeelden,
- ik stuur een zakje wiet over de post naar iemand anders in nederland, wat gebeurt er dan?
-ik stuur een pakje met een vuurwapen, mes of een boksbeugels naar iemand anders in nederland, wat gebeurt er dan?

Is er kans dat het pakje toch aamkomt?,
En is er meer toezicht naar pakjes uit het buitenlans?
En wat zijn de straffen van verschillende illegale goederen versturen binnen nederland?
En wat gebeut er als er een pakje word onderschept? Wat voor stappen worden er dan gezet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
1.4K

Antwoorden (1)

Als het binnnen nederland wordt verzonden is de kans klein dat t wordt onderschept als het naar het buitenland wordt verzonden moet het langs de duana en is de kans groter