Kan je als Belgie woont ook gewoon sporten en lessen volgen in Nederland?

Hallo,
Ik woon op de grens van Belgie en Nederland.
Zou ik gewoon bijvoorbeeld ook gewoon Sporten kunen volgen in Nederland?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Ja hoor, dat kan, zolang je betaald is dat geen probleem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou normaal gesproken al geen probleem zijn en binnen de EU al helemaal niet. Immers, vrijheid van personen, goederen, diensten en kapitaal is het fundament van de economische unie. En sportlessen vallen onder "diensten" en jij onder "personen".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ItisILeClerc
10 jaar geleden
vast wel, maar dat zullen ze hopelijk niet doen