Als u de Nederlandse nationaliteit heeft, maar geen vaste woon- of verblijfplaats, dan kunt u bij de gemeente Den Haag een paspoort, zakenpaspoort, tweede paspoort of identiteitskaart aanvragen. Let op: vanaf 1 april 2013 kunt u alléén op afspraak deze aanvraag doen. Bel met 14 070 of vanuit het buitenland met
+31 70 353 30 00 voor het maken van een afspraak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mensen zonder verblijfplaats staan meestal ingeschreven bij een leger des heils ingeschreven .
En vanuit dat adres kunnen zij een identiteitskaart op hun naam krijgen .