Mag een cosmetisch specialist verschillende uurtarieven berekenen, aan verschillende klanten, voor exact dezelfde behandeling?

Stel ik wil bijvoorbeeld mijn haar weg laten weg laseren. Mag de cosmetisch specialist mij meer geld per uur vragen voor de behandeling, dan hij/zij zou doen bij andere klanten. Mag de cosmetisch specialist daarbovenop ook nog een vooruitbetaling vragen voor bijvoorbeeld 2 behandelingen in de toekomst, terwijl het nog niet eens zeker is of er wel 2 extra behandelingen nodig zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
ronron1212
10 jaar geleden
ja dat mag het is aan jou of je het accepteert.

Het beste antwoord

Ja, dit mag. 3 Laserbehandelingen is meestal wel nodig. Ook mag de specialist kortingacties hebben, of aanbiedingen, maar ook korting geven aan familie, kennissen en personeel. Bijna ieder bedrijf doet dat. Vraag wel om een duidelijk betalingsbewijs, voor de nog komende behandelingen en laat erop zetten dat je je geld terug krijgt, als je hier geen gebruik van maakt binnen een bepaald termijn.