Wanneer verloopt een bekeuring na verzet ivm los laten lopen van hond?

ls ik een bekeuring voor het laten loslopen van mijn hond heb ontvangen en ik teken bezwaar aan; ik ontvang de ontvangstbevestiging..Hoeveel tijd heeft de rechtbank dan wettelijk om mijn zaak te behandelen. Oftewel; na hoeveel tijd kunnen ze juridisch niets meer met deze bekeuring?'

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wellicht interesant stukje voor je:
http://www.flitsservice.nl/phpBB/post2282902.html#p2282902
Vooral dit:
Als wel strafbeschikking is aangevinkt dan is de enige mogelijkheid om een boete in de toekomst te voorkomen door uw hond voortaan aangelijnd te hebben waar dat is voorgeschreven; dan staat u binnen 1 minuut weer buiten de rechtszaal met een gerede kans op een hogere boete dan 60 euro. De ovj zal i.h.a. conform de richtlijnen een hogere boete eisen waarin de rechter gebruikelijk mee gaat. In dat laatste geval adviseer ik u om contact met de ovj op te nemen met de mededeling dat u afziet van het verzet en bereid bent de boete van 60 euro alsnog te voldoen.
(Boete kan ondertussen hoger zijn...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ps bekeuring moet je eerst betalen alvorens je bezwaar ed kan maken (of in ieder geval binnen termijn betalen).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ps bekeuring moet je eerst betalen alvorens je bezwaar ed kan maken (of in ieder geval binnen termijn betalen).

Antwoorden (2)

Je zult gewoon geduld moeten hebben je komt van zelf aan de beurt verlopen doet dit echt niet op korte termijn.
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slecht antwoord. Er zit wel degelijk een termijn aan een bezwaar.
ronron1212
11 jaar geleden
Ytje er is een indien termijn van 6 weken maar verder niets anders geef eens een link.
Nimmer.

Enkel als het termijn tot aan de zitting extreem lang is kan de rechter een strafvermindering geven als het termijn door het OM is opgerekt (niet tijdig aanbrengen bij rechter).