Is een onderhands contract ondertekend door 3 personen, vader,zoon, oom of broer rechtsgeldig in verband met een lening van zoon van vader?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Elk contract dat getekend is is rechtsgeldig, dit heeft niets met een familiare relatie te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ook als er dingen in staan die juridisch bijvoorbeeld niet kloppen? (gewoon een vraag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook als er juridische fouten instaan blijft het contract in de grondbasis (de geldlening) van kracht alleen zijn de juridische fouten aanvechtbaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jullie allemaal getekend hebben betekend dit dat jullie allemaal akkoord zijn gegaan met het geen wat er in het contract staat beschreven dus is dit gewoon rechtsgeldig.

Andere antwoorden (1)

niet elk contract dat ondertekend word is ook zomaar gewoon geldig
het kan zijn dat een van deze personen in de schuldsanering zit of een bewindvoerder heeft of juist een beheerder door de rechter opgelegd
ook kan het zo zijn dat de mensen van de schuldsanering of het beheerfonds afspraken zwart op wit hebben dat de persoon eerst toestemming moet krijgen van een rechter of van de rechtbank of dat zijn of haar handtekening niet rechtsgeldig is verklaard en dat alleen de bewindvoerder of het beheerfonds de bevoegdheid heeft een contract te ondertekenen in naam van de persoon
wanneer dit het geval is kan het zo zijn dat bewindvoering of beheerder niet akkoord gaat met het door de persoon in kwestie ondertekende contract en zal het geleende geld of de verwachte lening van deze persoon niet worden uitbetaald