Zijn er regels voor defensiepersoneel voor het plaatsen van foto's van zichzelf en anderen in gevechtstenue (dus met wapen)?

Wetgeving, danwel regelgeving of richtlijnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Nee, er bestaan daar geen wettelijke regels voor. Wel kan het door je onderdeel bepaald zijn. Dit is in de meeste gevallen wel het geval.

Volgens mij hebben zo'n beetje alle onderdelen als eigen regel dat je niet met je wapen in gvt ( of ander tenue ) op openbare foto's mag staan die jij zelf of een ander die niet geautoriseerd is publiceert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons geldt: Zien...zonder gezien te worden! No publicty! (KCT)

Toegevoegd na 18 minuten:
Voor alle duidelijkheid: no pictures, no comment!!!