mag je een skelet van hert mee nemen?

Mag je uit een bos een skelet van een hert mee nemen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die vind je niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch wel! Alleen moet je wel van de geijkte paadjes af en echt rondlopen in de Amsterdamse Waterleiding Duinen! Je kan m nog steeds zien liggen :-).
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Mag je dan wel buiten de paden komen? Wij hebben een zak van een boswachter, die gaat meteen zeuren als je buiten het pad loopt :-( Ik wilde wat mooie foto's maken van paddestoelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag niet fietsen geen honden meenemen en letten goed op dat je niet overal rookt . Ik heb nergens zien staan dat het in de awd niet mag. Heb ook nooit een standje gehad maar wel de dieren van dichtbij mee kunnen maken. Mooi gebied en een aanrader voor iedere natuurliefhebber!
Enne je kan er nog in verdwalen ook :-)

Het beste antwoord

Neen.

Ook een hert is een beschermd dier, het hebben van een beschermd dier of delen er van is niet toegestaan zonder de juiste documenten (CITES).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u wel!

Andere antwoorden (1)

In principe is dat eigendom van de eigenaars van het bos en moet je die om toestemming vragen.
Staatsbosbeheer verkoopt bijvoorbeeld geweien en dergelijke.
Zoek uit wie de eigenaar van het bos is en vraag het daar na, misschien mag het wel als je eerst toestemming vraagt.