Ik ben 16 is treinreizen dan goedkoper?

Ik ben 16 en ik wil graag vanuit amsterdam naar tilburg reizen met de trein alleen ik vind 30 euro wel veel geld voor een retourtje. Misschien weet een van jullie of dit ook goedkoper kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
Ivana
11 jaar geleden
Volgens mij zijn de kinderkaartjes maar tot 12 jaar. In ieder geval hoor jij bij de volwassenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak zijn er wel aanbiedingen dat je een dagkaart voor 15-20€ kan kopenn
Deze acties zijn meestal bij albert heijn, kruidvat & hema. Zou je eens moeten kijken!

Het beste antwoord

Als jij een CJP (cultureel jongeren paspoort) bezit, dan kan je in de periode tussen 10 januari en 14 maart 2013 samen met iemand anders een hele dag in de trein zitten voor maar €26,- Zie http://www.cjp.nl/kortingen/2012/12/cjp-duo-dagkaart-winter/2476/ Zo'n duokaart is te koop tussen 10 en 25 januari 2013. Er zijn vaker zulke aanbiedingen bij CJP.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, tenzij je een kortingsactie vindt, regelmatig aangeboden bij het Kruidvat, betaald een 16 jarige gewoon het volle tarief.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, behalve als je een kortingskaart hebt.