zijn Disco fliters en Cracking balls legaal of illegaal?

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoi ik wil graag Disco fliters en Cracking balls kopen maar vraag me af of ze illegaal of legaal zijn bedankt alvast?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Cracking Ba lls niet ik ga disco filter even voor je opzoeken

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze zijn blijde legaal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt voor de moeite
Behalve groeilampen in combinatie met een bepaald gewas zijn er geen lampen of lichteffecten of de combinatie strafbaar of illegaal
Werk al ruim 20jaar met alle bestaande lampen en lichteffecten en er is er geen verboden.
Wel is het zaak jouw stop (fuse) v/d elektriciteitsmaatschappij te checken : 16 ampere betekent max. 16 x 220volt = 3460 watt op 1 zekering en wil je geen ellende blijf je voor de zekerheid rond de 3 kilowatt (3000watt) knalt de zekering er zeker niet uit
Ook moet je met schone groepen proberen te werken want anders als er iemand anders de grill opeens aanzet word het vaak heel donker !
Check je vermogen van je lampen en werk met 2 groepen dan valt nooit alles tegelijk uit en zorg voor goede aarde aansluiting en secure je lampen goed tegen om-of afvallen !

Succes !

Groet Simonm