Hoeveel huurtoeslag kan ik krijgen in deze situatie? Zie uitleg

De kale huur is 290 euro. Ik ben onder de 23. Voor mijn vriendin geldt hetzelfde. Wat is de maximale huur die we kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Om dat te berekenen hebben we nog meer (persoonlijke) gegevens nodig dan de gegevens die je hebt gegeven. Je kunt dit het beste zelf even uitrekenen aan de hand van de calculator van de belastingdienst (let op, het geeft een indicatie en is niet altijd 100% accuraat): http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/toeslagen/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe de proefberekening van de belastingdienst eens. Komt precies uit wat de mogelijkheden zijn. Belangrijkste is jullie inkomen