Als ik een auto van de zaak heb. Wordt het omrijden voor het vermijden van een file dan gezien als privé kilometers?

Als ik van mijn werk kom dan beland ik regelmatig in een file. Deze kan ik vermijden door binnendoor te rijden maar dat is 3 km verder. Worden deze kilometers als privé gezien voor de bijtelling?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
1.2K

Het beste antwoord

Als je een auto rijdt waarbij je geen bijtelling wilt heb je maar 500 prive km. Dan moet je dus een zeer nauwkeurig ritten boekje bijhouden. Heb je wel aangegeven een bijtelling te willen betalen heeft het dus niets meer met de bijtelling te maken want die betaal je dan al.
ronron1212
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Ik ben bang van wel omdat je steeds de meest logische route moet rijden.

Andere antwoorden (1)

Dat ligt er aan wat er in je contract staat.
Hoeveel vrije kilometers je hebt.........etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
dat heeft niets met de bijtelling te maken maar met de eigen bijdrage die een werkgever kan vragen.
ronron1212
11 jaar geleden
http://www.bijtelling.nl/