wat zijn de stappen die ik moet nemen als curandus om curatele te beeindigen en waar moet ik aan voldoen om dit voor elkaar te krijgen?

graag zoveel mogelijk info rondom vraagstelling

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

In alle gevallen kan alleen een rechter bepalen dat een curatele beeindigd mag worden, je zult hier een verzoek voor in moeten dienen en aan moeten kunnen tonen dat de curatele niet langer terrecht dan wel nodig is. Verder kan hier niets over gezegd worden.