welk bord heeft voorang?je hebt bord c45 met vermelding 90 met erachter een bord G1 ,op een weg met 2 rijstroken in beide richtingen met midenberm

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke nummering is dit? In Belgie bestaat G1 niet, en in Nederland bestaat C45 niet. Wellicht bedoel je in plaats van C45 het Nederlandse bord A2.

Antwoorden (1)

Dat betekend simpelweg, einde 90km/u (C45) en je rijdt op een autosnelweg (G1) dus vanaf nu geldt de maximum snelheid voor autosnelwegen. Of dat nu 120 of 130 is is tegenwoordig alleen een beetje een raadsel, met een beetje mazzel krijg je daar later nog een melding van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het juiste antwoord. +1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo simpelweg? Als het zo simpel zou zijn zou de vraag er niet staan!