Heeft een persoon met een uitkering (WAO WWW etc) ook last van overbruggingstijd naar AOW?

Vanaf 2013 wordt jaarlijks de AOW een maand uitgesteld, als ik het goed begrijp. Loopt een uitkering tot het 65ste jaar of tot de AOW?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Je Aow loopt door tot je de pensioengerechtigde leeftijd hebt bereikt. De ww loopt door tot je pensioengerechtigde leeftijd of de lengte waarop je nog recht hebt op ww dat is maximaal intotaal 38 maanden na de ingang van de ww.

Toegevoegd na 8 minuten:
oef aow start op je gerechtigde leeftijd en de wao loopt tot die tijd
ronron1212
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huh? De AOW stárt als je de pensioengerechtigde leeftijd hebt bereikt... Toch?
ronron1212
11 jaar geleden
dom foutje bedankt janlast
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dus de pensioengerechtigde leeftijd is volgend jaar 65 plus 1 maand, het jaar daarna 65 plus 2 maanden , enz.?
ronron1212
11 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks guys