Wanneer gaat de algemene BTW verhoging in van 19% naar 21% in?

Binnenkort zal de algemene BTW worden verhoogd van 19% naar 21%. Wie weet een exacte datum?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Het hoogste btw-tarief gaat per 1 oktober 2012 van 19% naar 21%, het lagere btw-tarief blijft vooralsnog op 6%. Hiervoor wordt waarschijnlijk een overgangsmaatregel ingesteld.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Staat dit 100 % vast.
Of kan dit nog terug gedraaid worden.?
Het is niet goed voor onze economie,de koopkracht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord...