Ik heb een nieuw paspoort laten maken. Deze is inmiddels klaar en kan opgehaald worden. Is het mogelijk dat mijn man deze voor me ophaalt?

Hij werkt in de plaats waar het gemeentehuis is. Uiteraard geef ik dan mijn oude paspoort mee.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (3)

nee dat is niet mogelijk , de ambtenaar moet aan de hand van foto en oude paspoort controleren of u de juiste persoon bent
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan niet, je zult 'em zelf moeten ophalen om je identiteit aan te tonen.

(Onderstaande bron is van de gemeente Zaanstad, maar het geldt voor alle gemeenten)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, je moet echt je eigen paspoort ophalen. Iemand anders wou dat ook voor mij doen maar toen zeiden ze ook dat ik hem zelf op moest halen, want je moet ook je handtekening zetten enzo.