Mag je als in de wsnp terecht komt verhuizen van ene gemeente naar de andere ???

Ik kan helaas het antwoordt niet vinden op het internet ik kom binnen kort in wsnp ik weet dat je mag samen wonen .Ongeacht je wsnp zit maar mag dit ook als van Utrecht naar Groningen zou gaan ,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
11.4K

Het beste antwoord

In principe gaat alles in overleg dus dat zal gewoon van je situatie afhangen. Als jouw financiele situatie er niet slechter op wordt geloof ik niet dat ze het je verbieden,

Het is dus geen ja of nee als antwoord. Het ligt eraan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Niet eens overleg, maar het mag niet zonder toestemming:

Verboden tijdens de WSNP
Er zijn een aantal dingen die u tijdens de WSNP niet mag doen:

U mag geen nieuwe schulden maken;
U mag niets meer betalen op schulden die zijn ontstaan voor de toelating tot de WSNP. Deze vorderingen moeten bij de bewindvoerder worden ingediend.
U mag zonder toestemming van de bewindvoerder niet verhuizen
Een opleiding volgen tijdens de WSNP is in principe niet toegestaan, anders dan met de goedkeuring van de rechter-commissaris.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In principe mag je verhuizen als je tot de WSNP bent toegelaten. Je moet het wel formeel aan je bewindvoerder vragen en als de huur niet (veel) afwijkt van je huidige huur, zullen je schuldeisers geen nadeel ondervinden.
De vraag is alleen hoe je de verhuizing en inrichting wilt gaan bekostigen? Waar haal je daar het geld vandaan? Dat zijn de vragen die een bewindvoerder aan je kan stellen.