Wanneer wordt A.C.T.A ingevoerd?

''the EU and 22 member states signed the agreement today according to Wired. The only five member states who have yet to sign the agreement are Cyprus, Germany, Estonia, Netherlands and Slovakia. They are expected to sign it soon though. ''

''http://www.webpronews.com/acta-european-union-2012-01''

dit betekend dat de acta wet in zowat 90% europa al is doorgevoerd sinds januari 28 . maar wanneer wordt deze wet uitgevoerd (kan ik niets meer met copyright doen en word ik gecenseerd zoals in china?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

kan je nog niks van zeggen, kan nog wel jaren duren. Na ondertekening moet het ook nog geratificeerd (formeel erkennen) worden en dat heeft nog geen enkel land gedaan.