Hoe oud moet je zijn om vanillesigaren te kopen?

Toegevoegd na 12 minuten:
EDIT : iemand toevallig hoe doe dingen heten en waar ze verkrijgen bijv Jumbo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha wat een antwoord...

Antwoorden (3)

altijd 16 !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok want, hoor sommige 18 zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is mss bij wiet of zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet je legitimatiebewijs niet mee te nemen want het kan zijn dat erom gevraagd wordt.
Vanille of niet het blijven sigaren, dus gewoon 16, net als met alle tabksartikelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het maakt niet uit welke soort rookwaar, om het te mogen kopen moet je minimaal 16 jaar zijn. Neem een identiteitsbewijs mee als je er niet duidelijk ouder dan 16 uitziet.

Toegevoegd na 10 minuten:
Een merknaam is bijvoorbeeld Mehari's. Maar als je naar een tabakswinkel gaat en naar vanillesigaren vraagt weten ze vast wel wat je bedoelt. Ik denk niet dat ze bij een servicebalie van een supermarkt verkocht worden, je moet echt naar de sigarenboer.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke duidelijk ben 16!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik naar Jumbo ga hebben ze boven tabak allemaal sigaren doosjes.