Is een shirt met hamer en sikkel verboden?

deze:
http://onlineshirtskopen.spreadshirt.nl/retro-disco-hamer-en-sikkel-A11696961#

Toegevoegd na 2 dagen:
Het is voor op school
(3havo)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K

Het beste antwoord

nee. de NCPN gebruikt het logo. Staat voor communisme. mensen verbinden jou dan wel met het communisme ik weet niet of dat de bedoeling is. zo niet dan kan je het beter niet doen, anders wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zou kunnen dat een werkgever neutrale kleding wil zien bij employees die contact met klanten hebben. Geen keppeltjes kruizen hoofddoekjes of politieke statements. Als je daar gaat werken stem je daar mee in.

Toegevoegd na 2 dagen:
Voor school kan het een probleem geven met de signatuur van de school. In Volendam was er een issue met een moslim meisje dat op een katholieke school gesluierd ging. Voorlopig is het schoolbestuur in het gelijk gesteld. Een communistische vlag zou geen problemen moeten geven omdat er geen scholen zijn met duidelijk anti communistische signatuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen, in genen dele is dat verboden, al zullen veel mensen dat wel graag wel willen, vooral extreem rechtse mensen.