Welke instantie o.i.d. betaalt de tunnels, die soms bij een snelweg worden geplaatst en onder de grond door gaan, voor wilde dieren?

Vraag van mijn moeder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

De grote meerderheid van de tunnels zijn betaald door Rijkswaterstaat (rijk), een kleiner aantal zijn betaald door de provincialewaterstaat (provincie) en een klein gedeelte komen voor de kosten van de gemeentes.

Deze laatste worden vaak mede betaald door plaatselijke dierenorganisaties zoals de dierenbescherming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap die - niet. :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een minnaar die me op de voet volgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hihi, een minnaar! :)

Andere antwoorden (2)

dat valt onder verantwoording van rijkswaterstaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onder verantwoording vallen van Rijkswaterstaat wil nog niet zeggen dat ze eigendom zijn van Rijkswaterstaat.
Jij en ik en alle nederlanders betalen die ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@melossa : mensen die niet werken betalen ook belasting hoor.