Zijn OZB en WB op de inkomstenbelasting aftrekbaar onder de noemer "periodieke betalingen voor erfpacht, opstal of beklemming"?

OZB = Onroerende Zaak Belasting
WB = waterschapsbelastingen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, zo jammer!;-)
zondag
12 jaar geleden
Leuk gevonden Stamper, maar daar trapt de belastingdienst niet in.

Het beste antwoord

Nee dit zijn heffingen op die door de overheden worden gevraagd en deze zijn niet aftrekbaar onder de inkomsten belasting.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank nog

Andere antwoorden (1)

Nee, dit zijn belastingen en geen kosten