waar kan ik zien dat ik geen reisverbod heb??

ik heb in duitsland gewoond met mijn kinderen en 2011 terug gekomen naar nederland en daar in duitsland heeft de rechterin gezegt dat ik een reisverbod heb dat ik de kinderen niet naar nederland mag meenemen maar ik heb laatst een besluit gekregen dat de kinderen bij mij mogen blijven en dat de reisverbod opgeheven is.ik vertrouw het niet waar kan ik zien dat ik niet gezocht wordt en dat ik met mijn kinderen gewoon op vakantie kan gaan in het buitenland?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Je schrijft dat je een besluit hebt gekregen.
Ik ga ervan uit dat dit een officieel document is?
Indien je twijfelt aan de geldigheid van dit document ga dan met dit document naar een notaris, een advocaat of eventueel naar de politie en vraag of zij het opheffen van jouw reisverbod kunnen bevestigen.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat besluit dat je gekregen hebt: kwam dat van de Duitse rechtbank en is dat op je Nederlandse adres bezorgd? Hebben jouw kinderen de Nederlandse nationaliteit of de Duitse? Ik begrijp dat je het doodeng vindt om met je kinderen de grens over te gaan. Ga eens langs bij een rechtswinkel. Die zijn er bijna in iedere stad of dorp. Daar zitten studenten rechten die praktijkervaring moeten opdoen. Zij kunnen voor jou gratis uitzoeken of je document rechtsgeldig is en of je je kinderen mee mag nemen over de grens en zo ja, welke papieren je daar voor nodig hebt. Succes :)