Met hoe weinig kleren mag je op straat rondlopen?

Wat is het toppunt van sexy zijn?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving
4.6K
Rieneke1
14 jaar geleden
ik zie het verband tussen jouw twee vragen niet zo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bijna naakt rondloopt, dan is dat toch wel sexy, of zie ik dat verkeerd?
Niet bij een oude opa van 87 nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een slangenleren tangastring en tepelklemmen.
Rieneke1
14 jaar geleden
nee, bijna naakt hoeft zeker niet altijd sexier te zijn dan gekleed.....juist niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als naturist (dus een hoop ervaring met het zien van naakte mensen) kan ik melden: kleren stralen véél meer seks uit dan naaktheid. Niet alleen bij opa van 87, maar ook bij mooie jonge vrouw.

Het beste antwoord

3 stuks, laarzen, kort rokje, shirt.

Of laarzen, string, beha en de rest met bodypaint, wie zal het zo snel in de gaten hebben.

Toegevoegd na 10 minuten:
Het toppunt van sexy, is er goed verzorgd uit zien en dat mensen naar je kijken, en niet omdat je half naakt loopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lora,mag ik de BH ook thuis laten,ben bang dat ik juist daarmee opgepakt wordt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Peter, jij ...een bh?
Ja laat hem aub thuis :( Lora +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hhihhi lol peter, dank je loes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Lora, en dan vooral voor de toevoeging

Andere antwoorden (7)

Het is toch te gek... Als je bloot in je eigen huis des morgens een bakkie koffie gaat halen en de buurvrouw die kan je zien, dan belt die de politie en wordt je vastgezet... En als je op internet naar een mode-show gaat kijken, dan lopen die er allemaal zo bloot bij en dat mag dan wel... Raar hoor...

Ik denk dat je alles mag als je maar niet gesnapt wordt...
En de tijden veranderen snel... Wat gisteren mocht dat is vandaag uit den boze en morgen zal het wel weer anders zijn...

Tja als ik een plaatje laat zien als antwoord op je laatste vraag, dan wordt die gewist, dus dat doe ik niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het in in ieder geval geen kwestie van hoe minder kleren hoe sexier ; vaak zelfs integendeel. Wat nog redelijk smaakvol is hangt niet alleen af van wat je er onder hebt (of er uit laat piepen) maar ook wel een beetje van in welke stad of dorp je je begeeft ; in Amsterdam kan beduidend meer dan in pakweg Staphorst.

Ik zou zeggen : de edele delen en de tepels moeten toch minimaal wel bedekt zijn, en voor mij persoonlijk de scheiding tussen de billen liever ook.

Maar om een man in een tangastring nou echt sexy te noemen.....mmmm, persoonlijk zie ik liever een nette zwarte broek en een mooi wit overhemd ofzo. Veel spannender.

Hier in de stad loopt ook regelmatig een dame (ik ben het niet !!) in een zwart glimmend corset met een netpanty en hele hoge zwarte hakken en hoogblonde getoupeerde krullen te denken dat ze sexy is. Maar eigenlijk is het meer een soort miss piggy in SM-tenue. Weinig sexy aan.

Het toppunt van sexy vind ik kleding die helemaal niks weggeeft, maar wel en bepaalde intentie verraad door een subtiel decollete of een randje kant (voor dames dan). En voor mannen een bepaalde nonchalance gecombineerd met een goede smaak. Een driedelig pak is vrijwel altijd sexier dan een slobberbroek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
+1 marleen, dat wil ik ook zeggen in mijn reakties op de vraag.
zondag
14 jaar geleden
Vooral je laatste allinea spreekt me aan, +1.
Ik denk dat het minimum één kledingstuk is:
Een overall
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij vrouwen is dat verschillend. Maar bijnen is een short en een paar slipper is genoeg sexy. Als men wilt en een sexy overhemd.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat gaat toch ook gewoon om wat je zelf niet meer vind kunnen?
de meeste mensen hebben toch wel dat principe dat ze dat niet doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een slangenleren tangestrin en tepelklemmen. Probeer dan maar eens door de douane te komen op schiphol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon een sport broekje en een sporttopje zou kunnen.
een jaar geleden